Chào bạn,

Đăng nhập xem việc làm phù hợp

CRM Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN

Tầng 4 tòa nhà Flemington, 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11

Ngày đăng: 21-05-2019

  • Kinh nghiệm

    1 - 4 Năm

  • Cấp bậc

    Quản lý

  • Lương

    Cạnh tranh

Mô tả Công việc

  • Lead CRM transformation initiatives in Sales, Customer Support, Marketing, Partner Management and Professional Services.
  • Develop the CRM vision for the future, creating an atmosphere of collaborative partnership and mutual trust working with the business by leveraging diverse views and encouraging innovation.
  • Partner with business, to understand processes, gaps and goals working with internal and external technology teams.
  • Effectively manage the delivery of project, enhancements and support requests balancing business priorities with available Business and Application user capacity.
  • Align with the business stakeholders and deliver project on time and to the plan of record.
  • Provide management oversight to ensure CRM are maintained at an optimal operating state especially at quarter Close and year end.
  • Collaborate with the Finance and Analytics team to deliver resilient application management services to the business.
  • Work hard, have fun, compliment colleagues for work well done.

COMPETENCIES

  • Deep understanding of sales, customer support, partner management professional services and marketing processes and tools.
  • Adept in facilitating planning sessions to define business objectives, requirements and processes.
  • Ability to think critically, solve problems, make decisions and build trust across the organization.
  • Proactively communicates issues and risks and escalate conflicts, proposing options for resolution
  • Excellent listening skills to understand and interpret stakeholder responses and ability to communicate effectively (written and verbally) with both technical and non-technical parties
  • Must be a self-starter, and thrive in a fast-paced environment, customer centric and have the interpersonal skills necessary to manage business and technology relationships

Yêu Cầu Công Việc

  • Deep understanding of Customer Relationship Management (CRM) and Sales processes for Software, Platform and Technology companies; B2B and SaaS
  • Experience with either sales or customer service/customer success business processes related to:
  • Sales: Inside Sales, Field Sales, Sales Management, Sales Operations, Master Data Management, Order Management, Billing
  • Service/Customer Success: Service Strategy, Service/Experience Design, Service Delivery, Service Operations, Customer On-boarding, Adoption & Success Management, Account Management
  • Experience designing user journeys and user experiences for applications

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Kỹ năng bạn nên có

Nộp hồ sơ ứng tuyển:

Thông tin liên hệ của bạn

Hồ sơ của bạn

Upload hồ sơ (Chỉ hỗ trợ định dạng *.doc, .*docx, *.pdf và dung lượng < 2 mb)
Chọn file từ nguồn khác (Google Drive, Dropbox)

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN

HARAVAN là công ty có tốc độ phát triển nhanh nhất trong lĩnh vực thương mại điện tử, được Facebook chọn là đối tác Việt Nam duy nhất trong việc phát triển kinh doanh nền tảng Facebook Messenger và là 1 trong 2 công ty khởi nghiệp tại Việt Nam được Google lựa chọn tham gia chương trình Launchpad Accelerator (Bệ Phóng Tài Năng). Chuyên cung cấp các giải pháp bán hàng Online và Offline cho doanh nghiệp và thiết kế Website. Tự tin là người bạn đồng hành cùng các Start up đình đám trong thời gian vừa qua như: Juno, aothun.vn, The Coffee House,....

Thông tin liên hệ:

Website: http://careers.haravan.com

Facebook: https://www.facebook.com/haravan.careers

Tầng 4 tòa nhà Flemington, 182 Lê Đại Hành, Phường 15, Quận 11

https://careers.haravan.com

Qui mô công ty: 100-499

Người liên hệ: Phòng Nhân Sự - Công ty Cổ phần Công nghệ Haravan

Xem thêm việc làm